2011-02-16 | 06:32:55

Blida.

Blida idag, bara minus 25 nu på morgonen. Inte illa. ;).
Idag har vi halvdag, skan bli så skönt. För jag är rejält trött. Snoozade hur många gånger som helst nu på morgonen, och ögonen är små, små. Så jag tror det blir en liten nap när jag kommer hem. Förutom bussovandet alltså.

Igår glömde jag mobilen hemma. Shit vad jobbigt det var. För att citera MM, "jag kände mig naken, exposed". Haha.
Fler gånger så tänkte jag att nu messar jag dit, eller nu ringer jag till henne. Men det gick ju inte. Jag had elite lätt abstinens när jag kom hem. Så det första jag gjorde i morse var att packa ner mobilen.
Sjukt hur beroende man är, men det är bara att acceptera.

Hoppas ni alla får en skön lill-lördag !!



Bäst av allt är att jag hann inte se Greek klar igår innan House och Cougar började, så jag har typ halva avsnittet kvar att se. NICE !!

Kommentarer
Styleformen skrev:

Vad fin header du! :P

2011-02-16 | 07:15:05
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback