2011-02-15 | 19:51:58

Fluff.

Så, nu luktar hela lägenheten gott av citronsåpa !!
Dammsugit och skurat, tycker egentligen att det är ganska så roligt. Älskar känslan och doften av rent.
Hundarna håller inte riktigt med, snabeldraken är läskig och sen är det blött precis överallt där man vill lägga sig ner. ni förstår att det är inte lätt att vara hund i Petterssonskans boende. ;).

Spelade alltså upp mitt samtal idag. Jag fick massor med beröm för mitt empatiska lyssningssätt, samt mina komplexa reflektioner. Det roliga i det hela är att jag inte alls försökte träna på det, jag försökte träna på enkla reflektioner och öppna frågor, och till en viss del empati. Så egentligen misslyckades jag ju med det jag försökte åstakomma, haha. Nä men det var roligt att få feedback och beröm för någon som är så duktig som våran lärare är. Sen så måste jag bara lära mig att inte säga kan du, för då stänger jag mina frågor.
Surrealisktiskt dock att sitta och lyssna på sig själv när man för ett samtal.

Nu hade jag tänkt rasta mina stackars små vovvar. Eskil verkar mkt bättre faktiskt, inte sett några tecken på att han har problem med att resa sig eller så. Hoppas det bara var något tillfälligt.
Efter promenaden ska jag minsan se nyaste avsnittet av Greek. En kopp T till det.
Underbart !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback