2011-02-28 | 22:15:52

Full dag.

Voffs var ganska så trötta efter den andra långa prommisen. Funderade ett tag på om jag skulle var tvungen att bära dem hem. Men deras små ben bar dem hela vägen hem och nu ligger de mätta och söta och sove båda två.

Jag har hunnit handla idag, blev att storhandla en måndag istället för en tisdag. Anledningen till detta är för att i morgon ska jag på en föreläsning på kvällen. Faktiskt min lärare Anna-Karin Lindqvist som ska hålla i den. Ska bli väldigt intressant. Jag vet ju redan hur duktig hon är på att föreläsa, samt att jag vet hur stor kunskap hon har om motivation, mental träning och prestationer. Hon har bland annat jobbat med svenska simlandslaget, följt med på OS och andra coola saker. Hon har själv simmat i landslaget.
Förutom det ska det bli intressant att träffa henne och lyssna på henne utanför skolan.

Sett lite ANTM, druckigt T och hämtat ut biljetterna till JEFF DUNHAM !!
Hade tänkt krypa ner i sängen snart. Trött trots att jag hade sovmorgon i morse. Inte bra med all denna friska luften. ;).

Kram !!




Psssst någon fler som har problem med att lägga ut videos från Youtube på bloggen ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback