2011-02-28 | 16:43:19

Givande besök.

Nu har mitt besök åkt. Pojkarna ligger vid dörren, hoppas nog på att hon ska komma tebax. :).
Ett mkt givande besök för min del iallafall. Jag fick sällskap, surra av mig och så fick jag en ring.
Som sagt, ett mkt givande besök.

Jag och hundarna startade dagen med en nästan två timmar lång promenad på isen. Solen sken, det var varmt och skönt, mycke folk i rörelse. Jag hade dock sådan tur att de alla rörde sig åt samma håll som det vi gjorde, alltså kunde pojkarna vara lös hela promenden i princip.
Nu tycker jag dock att det är dags med en ny prommis i det milda vädret. Hundarna är lite trötta men de får helt enkelt bita ihop !!



Btw, grattis alla Marior på eran namnsdag !!
Själv heter jag Maria i mellannamn. Moster U, mamma har hört av sig med grattishälsningar. :).

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback