2011-02-20 | 08:01:49

I did it !!

Igår var det en bra arbetsdag, även om Annelie hittade en spindel i bananerna. Hurvas !!
Bara roligt folk som jobbade, vilket gör att dagen går snabbare. Hoppas på lika trevliga människor idag. ;).
Det var ganska så bra med folk som handlade också, det har ju blivit lite mildare väder (notera att jag i förra inlägget inte nämner vädret alls !!).

Mello var inte mycket att hänga i granen måster jag säga. Så jag gav upp och hade Temys framför datorn och nyaste Grey´s, så mysche bättre. Pratade igår med en annan serie-junkie, det är så skönt att veta att man inte är ensamen. ;).
Jonas kom förbi igår, och mina hundar blev som tokiga. De vet att han mer än gärna kliar och pysslar med dem, han kan göra det i timmar. Diesel kröp upp i hans knä, lagom med en liteför tjock golden som i vanliga fall är nog stor, och lade sig upp och ner. Det var en riktigt syn vill jag lova.

Ska snart bege mig iväg till jobbet. Inte hemma förrän runt sex, men pappa kommer förbi och tar hand om voffsen. Vad skulle jag göra utan mina föräldrar, ja det kan man verkligen undra.

Nä göra sig nalta mindre skrämmande och sedan traska iväg.
Hoppas ni får en skön söndag !!



Kom ihåg Jenny, 47, 51 och typ 85 kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback