2011-02-24 | 06:33:44

Kurslitteraturen.

Sov hela natten. Skönt det var ett tag sen. Har vaknat runt halv tre den senaste tiden, och sen ungefär en gång i timman. Men som sagt i natt har jag sovit.
Heldag på skolan, entreprenörskap.
Har ju redan nämt att boken kanske inte är den roligaste. Försökte läsa lite i den igår, vi ska ha läst 168 sidor till på söndag. Ja tänkteatt de borde ju bli ganska så enkelt, 168 sidor tar ju inte lång tid att läsa.
Jag läste på en timm, typ 32 sidor !!
Den är såååååå tråkig och skriven på ett sådant besvärligt sätt. Jag läste tom om en och en halv sida, utan att märka att jag redan läst dem.
Klockers !!

Nä, borsta gaddarna och traska iväg mot bussen.

Adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback