2011-02-09 | 14:13:39

Out of energy.

Ingen energi just nu. Sovit dåligt i några nätter, suspekta mardrömmar som gränsar till verklighet. Detta gör att jag på dagarna kan somna lite då och då. Som nyss, vaknade av att jag låg som en ostbåge i soffan.
Har dock hunnit med en del skola ändå, och etikuppgiften är helt färdigskrivet i mitt huvud, svårare att få ner den på papper så andra förstår.
Tycker att det borde uppfinnas, om det inte redan finns, en liten manick som man nekelt kopplar till huvudet. Den skriver ner alla ens tankar fint och korrekt !!

Solen skiner över Piteå idag, temperaturen är härlig. Har varit ute på en promenad redan, men för att vakna till tänke jag ta med mig pojkarna en sväng till. Känner dock mest för att sova.
Kanske blir det att hyra en film idag, Eat, Pray, Love släpps på DVD today. Känns som en bra film att mysa i soffan med scones till.

Och självklart ska jag och Diesel dra vinnaren i parfymtävlingen också !!

Återkommer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback