2011-02-15 | 06:32:34

Repris.

Känns lite som repris på gårdagen denna morgon. Minus 28 grader kallt, heldag på skolan, jag har ont i halsen och nu även blivit snuvig, så lite nytt har hänt iallafall.

Igår när jag kom hem fanns det en fin blomma, min favorit en orkideé samt en underbar STOR Miranda nalle, i lööööv them,  som väntade på mig. Jag blev förvånad och glad. =). Att pappa handlar på affärer i stan, är en sak som inte inträffar särskilt ofta, haha.
Antar att man inte kan vänta sig samma sak när man kommer hem ikväll.......eller ??!!

Nä nu är det bara att pälsa på sig och bege sig mot busstationen. Dock hittar jag inte min kalender, mitt liv så jag känner lite smått panik. Samtidigt så vet jag att den bara måste vara någonstans här i läggan. Hm.

Nåja hoppas ni får en bra dag, denna kyliga tisdag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback