2011-02-06 | 19:49:02

Söndagen.

Kylan har kommit tillbaka, -19 stod det på Coop när jag var där. Brrrrrr.

Har hunnit med att vara ut till Munkis och hämta mat för ett helt kompani. ;). Köpt hem så mamma skulle kunna göra broccoligratäng, kålpudding och stuvade morötter åt mig. Så nu ska jag fylla frys och kyl.
Igår fick jag ett ila och gjorde blåbärssylt. Älskar det faktum att mitt kök blivit så komplett, jag ahr det emsta hemma och får jag ett bak/mat-il så kan jag enkelt plocka fram det jag behöver och fixa.
Me like !!

Pojkarna fick vara ute och busa en massa med moffa, snacka om att de var lyckliga små mosnter som kom in sen.
Plockat ur och i diskmaskinen, dammsugit, skurat, kastat bort en massa saker, saker har åkt ner i förrådet, jag har blött ner mina sockar, har torkat bord och stolar, plockat fram lite ljus, kokar kondenserad mjölk, rensat i lite papper.
Snart ska jag dimpa ner i soffan, mkt ok på TVn ikväll.


Glöm inte att tävla om en sprillans ny parfym, ni har till på tisdag på er !!


Ha en underbart skön söndagskväll !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback