2011-02-28 | 14:24:39

Stolt.

Idag är jag lite stolt över mig själv.
Jag fick konstruktiv kritik, och jag kunde ta den utan at känna mig som värdens mest värdelösa människa !!
Första tendensen var dock att jag kände mig dlig, vill nästan gråta.
Men allt eftersom samtalet flöt på, en öppen dialog var det, så kände jag att ja kunde ta till mig vissa saker, medans andra saker kände jag att jag inte alls behövde ta på mig. Och det höll min motpart med om.
Visst kritik är aldrig roligt att få, men när den är konsturktiv och den ges på rätt sätt, så kan den faktiskt lyfta motivationen och stärka en relation.

Vilken härlig känsla.
Fattar ni vilken stor grej detta är för mig ??
Haha de kanske är lite svårt för er som inte set mig i liknande situationer förr. Men det har varit gråten i halsen, värdelöshets-känsla och efteråt har jag grävt ner mig.
Nu känner jag mig bara ytterst lite dålig, annars mest glad över att jag kommit så pass långt i arbetet med mig själv.


Och nu är Li påväg för lite Tedrickande och mys. Så jag måste gå och slå på vattenkokaren.


=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback