2011-02-26 | 10:12:47

The Social Network.

Solen skiner, det är inte snöstorm, det är inte svinkallt.
Snart ska man stänga in sig på Coop några timmar.
Aja bara bita i det sura äpplet.

Såg The Social Network igår, jag tyckte den var bra. Intressant att få veta hur ens "beroende" uppsod, dvs. Facebook. Det var också ett bra tempo i filmen, alltid någonting på G. Sen var storyn bra upplaggd.
Så det är ett filmtips till alla som är sugna på att se en bra rulle ikväll.
Finns att hyra på Coop för ynka 19 kr !!

Måste nu dricka T, sminka mig, och svida om till blåstället.


 

Kommentarer
T skrev:

Nädu J nu är vi inte eniga. Jag tyckte den var riktigt kass... Kul att få reda på storyn men ingen bra film tyckte jag.



Kramar*

2011-02-27 | 00:09:28
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback