2011-01-24 | 17:20:21

64.50 :- !!

Efter att ha postat tentan, varit på Backen på diverse äventyr och varit ut med hundarna, så ringde mamma och skulle in till stan. Så jag hängde på. Har riktigt dåligt i mina höfter och ben idag. Det känns som någon kört en järnspett rakt igenom mina höfter, som gör att jag har typ benvärk ända ner till tårna. Helst av allt skulle jag vilja gå som någon som skitit ner sig, men det är ju inte alltför snyggt.

På stan fyndade jag faktiskt, tre plagg på Lindex för 64.50 :- !! Två tröjor och en pyjamas med shorts, allt satt lixom ihop. Den kan jag se mig själv mysa i en hel del, 14.50 kostade den. :). Sen så gick jag på Parelle och köpte en body milk som jag velat ha superlänge, och nu tog jag tag i det hela. Faktiskt riktigt nöjd över mina inköp och inte har de kostat mig många ören inte.

Nu ska jag ut med pojkarna en sväng innan jag ska vila min arma kropp lite.




Finns hur många olika dofter som helst av detta märke. Aquolina. En favorit hos mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback