2011-01-12 | 06:03:35

Då kör vi.

Uppe.
Vaken, tror jag.
Kunde såklart inte somna igår, trots att jag var väldigt trött när jag la huvudet på kudden. Körde tillslut en kroppskänning och tja nu är det morgon iallafall.

Idag är det en examination och en föreläsning på schemat. Det börjar med en heladag. Lär vara gode så mör när jag kommer hem känner jag redan nu. Hjärnan är inte van att vara aktiv så länge, haha.
Tur man sover gott på bussen, så man hinner få sig en powernap både på ditvägen och hem.

Fackklubbsmötet igår slutade med att jag blev återinvald i styrelsen. Kul faktiskt, jag känner mig ganska så taggad över att få jobba med fackliga frågor igen och kunna hjälpa mina arbetskamrater.
Men först 20 veckor av skola !!

Kjam !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Tack snälla!

Då måste jag få säga detsamma.Gillar din blogg,den är så mysig och härlig!



Vad är det för fackliga frågor du kommer att hålla på med?Det lät spännande.Lycka till!

2011-01-12 | 08:54:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback