2011-01-29 | 09:48:29

Dualit du är SÅ välkommen.

Igår blev jag "brutalt" väckt av ett telefonsamtal från min mor. Önska skulle starta sin rea om ca. 30 min. Upp, på med kläderna och lite oppa ögonen och sedan var jag redo att fynda. Tyvärr hade de plockat bort en del av de lite dyrare och finare sakerna. Men jag hittade faktiskt en hel del nyttosaker och bäst av allt.......en Dualit elvisp är numera bosatt här hos mig !! :).
Resten av dagen lallade jag och mamma runt på lite affärer och mös på.
Ingen missade väl hanbollen igår hoppas jag ??!!
Även om vi förlorade så tyckte jag att svenskarna stundvis stod upp bra mot fransmännen. Ser bra ut för framtiden.

Idag är det jobb som gäller. Hade faktiskt hellre legat i soffan med mysfrukost och sett Nyhetsmorgon. Det är helg för mig, haha.
Så har ni vägarna förbi Coopan, kom gärna förbi och säg hej !!




Min nya kärlek. Fatta vad kul vi ska ha ihop. Att prova ballongvispen är det jag ser fram emot mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback