2011-01-10 | 11:14:29

Energitjuvar i farten ??

Nyss vaknat, och hade lätt kunnat sova en eller två timmar till. Förstår inte varför jag har så dåligt med energi ??!!
Ska dra ut pojkarna på en promenad, all snö som kom igår förstörde ju mitt fina spark-underlag. Temperaturen är låg idag, och det verkar inte snöa. Grått och gode så mörkt ute är det, men det sprollar ju.

Annars blire skolarbete idag. Skriva klart, korta ner min mindfulness-rapport och sedan göra klart min VFU-rapport.
Julen är inte helt bortstädad så hinner jag med det åsså, så blir jag glad. Typ byta gardiner och sånt kvar.

Vet ni, innan jag går ut, ska jag ringa min kära mor och höra hur det är.

Kram !!




Idag är en ny dag, på det nya året.
Bara tagga till !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback