2011-01-14 | 20:51:50

Jenny likes Rea.

Hm jag som inte skulle handla så mkt idag, hehe.
Men jag försvarar mig med att nästan allt jag köpte idag var på rea.

Fann ett smycke som jag velat ha i jag tror det är två år nu, på halva priset !!
Jag stod och argumenterade med mig själv en stund, men kom fram till att jag skulle verkligen ångra mig om jag inte köpte det idag. Eftersom butiken ska stänga och jag har inte sett det förutom just på den affären, och jag har letat när jag har varit runt i Sverige.
Nöjd.
Sen hamnade mamma och jag på Indiska, där det var halva reapriset. Jag hittade ett par långa sticka sockar för 99 :- och då halva på det, sen visade det sig i kassan att de kostade 79 :- och halva på det !! :) Fann även en mugg som jag kollat sedan före jul, den kostade 40 :- och halva det. Fynd !!
Belåten travade vi vidare och hamnade på Buketten, där jag hittade en ursnygg röd mugg med tillhörade fat, halva priset även där.
Det enda jag har köpt idag som inte var på rea var en pärm till skolan, samt register till denna. Plus att jag unnande mig en såndära penna ni vet med fyra färger. Jag tycker om att ha olika färger när jag skriver i min kalender.

Sen träffade vi mormor och Vivi på stan, och mormor bjöd på fika.
En mkt trevlig dag som nu ska jag ska avsluta i soffan, en av mina nya koppar samt Let´s Dance. :).

MARY GOLD cup
Muggen om fick följa hem från Indiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback