2011-01-15 | 11:02:30

Kyligt.

Kollade tempen innan jag gick ut, -25 stod den på. Jag vet ju att här uppe hos mig brukar det vara ungefär två grader varmare än nere på jorden. Jag puslade på mig en massa kläder och begav mig ut. Det visade sig att nere på jorden var det -30 grader. Men jag var bra klädd så jag frös bara om min näsa, som nu är vackert röd.

Så det verkar bli inomhusaktiviteter för hela slanten idag. Ska ta med mig datorn till soffan, brukar låta den vara när jag ser på TV för att låta kroppen koncentera sig på en sorts media. Men idag känner jag att jag ska krypa ner under Snug-Rugen, dricka massa T, se Vinterstudion. Hade även planer på att skriva min massagetenta.
Solen skiner dock, och genom fönstret ser det ut som en underbar vinterdag, får lixom påminna mig själv om att det är rätt kallt ute. Ingen dag att bege sig ut på isen eller liknande.


Fick idag veta att en kollega gift sig på julafton, det stod i tidningen. Och han har inte sagt ett knyst om det !! Jag förstår om man vill gifta sig i "hemligehet" inte göra så stor sak av det. Men efteråt, att man kan hålla tyst då. Jag skulle i princip skrika ut det till allt och alla !! Skulle säkert skriva spaltmeter om det här på bloggen åsså.
Men vi är alla olika, och för honom kanske det inte är en sådan stor grej. Han är ju ändå kille, haha.

Nä nu är teet klart, soffan och nyhetsmorgon ropar på mig !!





Trevlig lördag !!




Kommentarer
Sandra skrev:

ursch men vi vinner vi har hela -32 grader här.... urk. Går inte direkt att göra så mycket annat än att vara inne.

2011-01-15 | 13:44:22
URL: http://sohlund.blogg.se/
elin...hm...vi kan säga kusin skrev:

Hörrududu!

Visst inte några tankar på något hemligt bröllop inte!?!

2011-01-15 | 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback