2011-01-15 | 18:00:00

Lördagen hos mig.

Kanske har man inte varit alltför effektiv idag. Men jag har hunnit med en kylig promenad till med hundarna. De ville inte alls gå in, utan rullade sig i snön hur lyckliga som helst.
Har sett lite Vinterstudion och slöat lite i soffan.
Gjort lite till skolan också, skrivit en del på hemtentan till massagen, de jag kunde i huvudet, resten ska jag senare slå upp. Skrivit ut en massa papper och satt in i mina nya pärmar, nya kurser och så. Läst igenom vad som komma skall och vad som förväntas av oss. Strukturerat upp lite, försökt få grepp om vårterminen.
Fyllt i viktiga datum i min kalender samt lekt lite med överstrykningspennorna.

Julen är nästan bortplockad, lite smått och gott kvar. Det dyker liksom upp en tomte lite här och där, fast jag tror mig ha plockat undan alla. Nu fylls jag av en lust att förändra saker här hemma. Men jag vet inte riktigt i viklen stil, i vilka färger. Försöker tänka ut vad jag redan har, vad som kan passa vart osv. Inte min starkaste sida tyvärr. Men vi hoppas på ett bra resultat.

Hade tänkt försöka utmana mig själv och bege mig till Li, där det visst skulle vara en hel del folk. Behöver träffas och prata lite.
Så jag tror min kväll kommer fyllas av umgänge med en massa människor. Lite KBT-träning sådära på lördagskvällen, hehe.



Redo för party.




Kommentarer
Jennie W skrev:

Tänkte bara säga att Tommy inte har gift sig dom har förlovat sig, PT har gjort bort sig.

2011-01-15 | 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback