2011-01-13 | 19:40:23

Mindful och oMindful.

Idag har jag varit mindful mest hela dagen, förutom den stunden då jag somnade så gott på mattan min. ;).
Jag tror det gick bra idag, Ola verkade då ganska nöjd med hela klassen.
Jag är så imponerad av en tjej som vågade öppna sig för oss alla.
Stort och starkt gjort !!

Jag har hunnit med att Coopa, gå till bibblan, ut med hundarna, lekt frisör sedan jag kom hem också.
Så jag hade faktiskt tänkt att vara lite oMindfulness och krypa ner i soffan med en kopp T och drömma mig bort.

Hoppas ni alla har haft en bra torsdag !!


“The practice of meditation is essentially common sense.” – Jackie Levin

Kommentarer
sofiahassan.blogg.se skrev:

Ja det kan det absolut! Men vi behöver flumma till det lite :) Tack så mycket!

2011-01-13 | 21:38:36
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback