2011-01-14 | 13:58:00

Money, money, money.

Yes idag kom lönebeskedet !!
Och om några dagar kommer CSN.
Så nu blire ut och storshoppa, eller så inte. ;).
Har faktiskt inte köpt några kläder på riktigt länge, förutom några få plagg i London. Så min garderob är omodern som bara den, höhö.
Nä det blir att spara så mkt som möjligt faktiskt. Efter julen och London ligger jag lite, inte back, men sparandet har fått sig en törn. Sen hade jag tänkt att kanske ta mig ner till Stockholm och Cissi i vår, eller kanske på Annelis hälsoresa.
Drömmar om Paris, Barcelona och andra storstäder har jag också.
Sen så älskar jag ju att se pengar växa på sparkontot, en konstig lite fetisch jag har !!








Ska ni resa någonstanns i vår, eller har ni några andra roliga planer som ni vill dela med er av ??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback