2011-01-05 | 11:01:55

Trettondagen.

Jag fattar inte detta. Jag har sovit sjukt många timmar de två senaste dagarna, ändå är jag helt slut i kroppen då jag vaknar. Kanske måste ställa en klocka i morgon så jag inte sover så länge......kanske är för mkt sömn inte bra heller.

Jag är lite irriterad känner jag, letar musik som berör, som jag vill lyssna på. Men ingenting känns bra, allt känns lixom platt. Inte bra för jag behöver musik i mitt liv. Speciellt dagar då det är lite grått. *morr*.

Snuvan och det går åt rätt håll oc jag känner mig piggare. Så i morgon ska det jobbas !! Röd dag betyder många pengar. Nice !!

Äsch detta blev en stökigt inlägg, men det får ni leva med.
Tack för tipsen om Aiden, fått tips på rosa åsså och jag diggar den stenhårt men är rädd för att jag om några år lämnat min rosa-period bakom mig och då kanske de känns fel. Man skulle ha pengar så man kunde köpa en av varje färg som man vill ha, lixom byta efter humör och bakver. ;).

Om någon behöver skjuts ikväll så är jag ledig för den tjänsten.
Ni vet vart ni hittar mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback