2011-01-17 | 09:17:23

Uppe.

Släpat mig upp, börjar inte skolan förrän vid ett. Bussen går strax före tolv.
Men jag hade tänkt vara duktig och göra bort en del saker innan.
Sovit oroligt i natt, drömde om ett moment i massagen som vi inte alls ska göra, men det var så verkligt när jag satt där och skulle skriva mina frågor. Samtidigt var det PDOL i stan och Coops bakeoff-avdelning hade flyttat ut på gatan.
Jasi, jasi.

Slutar sent idag, men vi har bara kursintro. så jag tror det är ok om hjärnan inte är helt med.

Igår så slappades det lite i soffan, T och lite mackor. Solsidan började om. Måste erkänna att förra säsongen tyckte jag serien var ok, inte mera. Nu skrattade jag ju tom !! Haha.
Nä nu ska jag ta tag i dagens arbete.

God morgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback