2011-01-11 | 13:44:57

En slank hon dit.

Det var betydligt kallare ute än vad jag trodde. Eller så hade jag inte tillräckligt med kläder.
Druttade på arslet gjorde jag minsan två gånger också. En gång så vrickade jag foten ganska så rejält och låg där och tänkte (skrattandes.) att om jag inte tar mig upp, undrar om pojkarna orkar dra mig hem. Det gick ju över väldigt snabbt iallafall. Dock så ramlade jag över stackars Diesel som förmodligen trodde han hade gjort ngt väldigt fel, inte var dag man får en skrikande matte över sig. Han fjantade och fjäskade som bara den. Andra vurpan så fastnade jag med foten i djupsnön samtidigt som Eskil tvärnitade. Måste varit en vacker syn. Såklart hade jag ju bara gympadojor på mig och när jag försökte tömma dess på snö så tog jag stöd mot Eskil, som lägger sig ner. Vurpa tre var inte långt borta med jag klarade mig !!

Sen jag kom in har jag haft besök av min kära far. Han hade så snällt hämtat ut min kalendervinst, ett ångstrykjärn, så ska det strykas saker hos Petterssonskan, hm eller så INTE.
Även läst ikapp till morgondagens föreläsning, spånat på mitt tal som vi ska förbereda.
Ringt chefen och fixat med CSN.
Endast fem utbetalningar kvar därifrån, sedan är jag tydligen klar med skolan. Utan att ha lånat ett öre.
Känns bra.
Det är tur att Coop finns. Den 6:e juni är jag tillbaka där full time igen. Funderar på att skippa semestern i år, kanske bara ta en vecka runt PDOL eller liknande. Samla pengar på hög, man vet ju inte hur framtiden ser ut.

Dagen komemr bestå av lite mera pluggande, förberedande till morgondagens examination, även skriva mera på rapporter som inte alls vill anta en bra form. Jag ska springa ner på Coopan och skriva på lite papper, inget stan. Fortfarande lite anti mot folk faktiskt, förstår inte vart det kommer ifrån. Sedan har vi fackmöte ikväll, det ska jag inte glömma har jag lovat Theres.

Sen är det väl bara att gå och lägga sig om man ska orka upp till klockan fem, vojvoj.

Nä nu kilar jag ner till Coopan och signar lite papper !!



Inte lätt att ha mig till matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback