2011-01-24 | 10:24:21

Vaknade av tårar.

Förutom att jag vaknat två eller tre gånger i natt, så har jag ändå sovit bra. TIlls jag skulle vakna typ. Vaknade nämligen av att jag grät. Gruvar så inför farfars begravning. fast i drömmen tror jag det var farmor och Missan som dött, på en och samma gång. Jag bara grät, och grät men alla andra var så upptagna med sitt att ingen såg min förtvivlan. Sen hips, vips kom Kato och tröstade mig.
Usch.
Diesel kom dock så fort jag slog upp ögonen och klumpen i magen börjar sakta försvinna.

Jag ska faktiskt ta och bege mig mot Backen, ett ställe här i Pite där Dollarstore, Ö&B, Dujrmagasinet och liknande affärer finns. Temperaturen står på minus tio, så klär man sig bara så är det ingen fara !! :).
Just ja, ska ju skicka in min massagetenta åsså, inte glömma Jenny.

Hoppas ni får en fin start på veckan !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Usch,förstår att du gruvar inför begravningen..Sånt är aldrig kul..Hoppas det går så bra som det bara kan göra på just en begravning..



Jag har varit en Dill&Gräslökstjej =)Nu blir jag så glad när det kommer ut nya smaker!Ska pröva dom du nämnde också,tror inte jag har gjort det?Chokladen lät även den riktigt god!Bra med lite uppdatering på godisfronten såhär en måndag =)



Sommarjobb vet jag ingenting om ännu..Får säkert på Statt men det är inget som diskuterats ännu.Har även ett annat ställe jag ska till i veckan men TACK för att du tänker på mig!Skiter det sig så ska jag lämna in ett CV (ett nyare) eller så tänker jag om och satsat å Coop istället!



Ha en fin dag!

2011-01-24 | 12:05:14
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback