2011-01-10 | 17:21:25

Vetenskap bakom.

Jag har skrivit klart Mindfulness-rapporten, börjat nysta i VFUn (här började inspirationen tryta rejält.), skulle betala räkningarna men dosan var tydligen utan batterier. Undrar om det betyder att jag slipper betala räkningar i framtiden eller ??
Dansat lite med en förvånad men glad Diesel.
Plockat lite.
Läst bloggar och facebookat en del.
Faktiskt reserverat böcker till en kurs som börjar om någon vecka. Kanske slipper jag köpa all litteratur.
Skrivit in lite i min kalender.

Så nu hade jag faktiskt tänk ta med mig hundarna ut på en lång, lång promenad. Lämna igen skitfilmen ja såg igår, Salt. Huvvaligen.

Sen måste jag bara berätta hur jag avspisade en stackars telefonförsäljare idag. Jag skulle helt gratis få hem en produkt. Jag hade att välja mellan en produkt som skulle minska mitt sötsug och öka min mättnadskänsla. Eller en produkt som jag tror skulle dra åt sig fettet i maten, eller något liknande. När han frågade vilket produkt jag ville ha så kontrade jag med att fråga vad det fanns för vetenskaplig fakta bakom att produkten verkligen fungerade. Fanns det några vetenskapliga artiklar där jag skulle kunna läsa om produkten och det faktum att den hade visat sig fungera.
Han stammade fram "vvvvvvetenskap ??" och sedan tackade han för sig.

Mohahahahaha, det var en skön känsla.

Nu ut med dogsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback