2011-06-07 | 05:39:51

Tillbaka på ruta ett.

De senaste dagarna har varit riktigt härliga.
Jag har lyckats (nästan iallafall) att känna lugnet och bara njuta.
Det har varit några varma sommardagar här uppe i Norr, så det har blivit att var ute en hel del.
Söndagen och måndagen spenderades till stor del i Munkis, jag har hjälp mamma att rensa ogräs och plantera om lite blommor. Knåpade även ihop ett jordgubbsland och fick tillåtelse att köpa hallonbuskar.
Pojkarna har självklart varit med hela tiden, vilket har resulterat i att de varit helt slut när vi kommit hem varje kväll.
Utgång i lördags, premiär för mig på uteserveringen på Statt. Trevligt sällskap och många goda skratt, kanske en aning för lite dans. Men man kan inte få allt här i världen. Jag och Charlotte blev bjuden på champange för 1100 kr, inte gott för fem öre. Tacka vet jag 89 kr rosébubbel. =).

Idag är första dagen tillbaka på jobbet. Det är inte bara för sommaren, ingen skola som väntar till hösten.
Bittersweet.
Jag trivs med folket och kunderna. Men det är helt enkelt inte mitt drömjobb.
Känns lite som att vara tillbaka på ruta ett.
Nä bara att ta på sig blåstället och bege sig iväg.
Med varma dagar, umgåsighet och aktitivitet i tankarna, så borde dagen kunna flyta på ändå.

Kram !!



Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Tack!

Jag kände mig faktiskt riktigt fin i håret.Älskar att få locka det,men det tar så himla lång tid bara =) Hade ni det trevligt då? =)

2011-06-07 | 21:32:21
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Marith skrev:

Vet du, jag tror att du snart får ditt drömjobb allt ska ju bara falla på plats.

Men är det meningen så sker det!!

Kram Marith

2011-06-14 | 19:56:24
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback