2011-03-06 | 19:29:18

Första helgen mars.

Snart är första helgen i mars slut. Tiden går fort, så fort.
Jag klev upp i morse och la mig i soffan oh såg Vasaloppet en stund. Solen sken dock så fint utanför att det blev en svän på isbanan med voffs.
De blev trötta och jag fick lite energi.
Känns som om det ären förkylning på G, inte bra.

Sedan har dagen gått ut på att se sist etappen i skid-VM, vara ute lite till. Sova i soffan en stund. Jag har druckit en massa T och varit ner på stan och töntat mig (överskotts energi och det var inge folk på stan), och sedan har jag fastnat framför en ny serier. The City.
Inte bra, nog många serier som jag ser.


Nu väntar jag på Bones, kanske en kopp T till.
Solen har förgyllt hela helgen, och jag har fräknar på näsan.


Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback