2011-03-17 | 12:50:02

Första koppen T.

Klev upp, tog på mig ett halv ansikte iallafall och drog till Coopan för fackmöte.
Ibland tycker jag att det borde vara samma som när jag lämnade det för att plugga, mitt liv fortsätter på nya äventyr, men Coop stannar av. Så är ju inte fallet upptäckte jag idag. Världen kretsar inte runt mig !!
Ingen rolig upptäckt. :P.

Sitter nu med dagens första kopp T. Fanns inga rena muggar på jobbet, upprörande men sant. Så nu slurpar jag ur första koppen som sagt och funderar om jag ska ta ut hundarna nu direkt, eller vänte en stund, plugga lite för att sedan gå med dem.
Har iallafall bestämt mig för att inte ha semester i sommar, nästan iallafall, kanske.

=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback