2011-03-25 | 11:38:53

Goda nyheter.

Hann ändå en hel del igår. PM:et är nästan klart, lite småsaker som jag ska fixa idag. Jag hann se med massa avsnitt av OTH.
Tränade hundarna med dummy. Eskil går verkligen från klarhet till klarhet. Så himla kul att se att han också kan, och att det är jag som fått honom dit. Diesel var super, snabbt ut, snabbt in och hela tiden med kontroll på dummyn. Köttbullar och konkurrans är bra. ;). Eskil blev så glad när han gjorde rätt och fick beröm att han fick damp och sedan bjöd han upp Diesel till riktigt lek. Aldrig hänt förr, ever. Så det var så roligt att se dem busa en stund tillsammans. Sen blev Disse för glad för Eskil, så Eskil gick därifrån. ;). Men som sagt, det värmde i matte att äntligen få se Eskil leka som en riktigt hund.

Kröp ner i soffan på kvällen för att se hockey (resultatet vill jag inte prata om), tog med mig Entreprenörskapsboken och en kopp av mitt nya favorit T- Roobios Vit choklad-kola. Verkligen lika gott som det låter !!
Så det blev en ganska behaglig kväll med bde nytta och nöje.

I morse blev jag väckt av pappa som kom förbi. Och med han kom glada nyheter. Varit sugen på att tapetsera om i rummet, men inte trott att det varit så lätt att plocka ner TV och panelen som den sitter på. Därför har jag försökt fundera i andra banor, ha en fonvägg på ett annat ställe. Men kära lilla pappa sa att det var inte alls några problem att plocka ner den.
Sweet !!
Han trodde även att jag skulle kunna klara av att tapetsera köket själv. Så nu ska jag ut och ragga tapeter. Ska bli så kul att äntligen få göra om.

En liten fråga, kan man ha fondvägg både i köket och rummet eller blir det för mkt ??

Idag ska jag plugga en del, men eftersom jag satt en bra stund igår så tror jag att jag hinner med lite nöje åsså. Det har ju kommit ett nytt Grey´s !! ;). Kanske även ska in o terra vissa Coopare.


Ha en underbar fredag alla !!



Dessa tapeterna var i mitt kök då jag flyttade in. Gubben som bodde här var mkt stolt över dem. Valt dem själv och betalat extra för att få dem !! De försvann en dag senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback