2011-03-11 | 12:36:17

Nervös.

Japp, nervös inför vet.besöket med Eskil. Man vet ju aldrig vad det kan vara.
Därför tvingade jag mig själv att sova länge idag, för att få mindre tid till att grubbla. Vaknade flera gånger, men som sagt tvingade mig själv att ligga kvar. Somnande om, eller hamnade iallafall i någon slags dvala där jag drömde om en massa sexiga killar !! Nice.

Pappa ringde och kom förbi en sväng, han hade med sig en liten present. En ny bärbar telefon !! Super för min har verkligen sjungit på sista versen. De tål tydligen inte att ramla ner från sjunde våningen i asfalten. ;). Han fixade även min spark, så nu det bli åka av.
Annars har jag tvättat mitt tagel till hår, installerat ett nytt virusprogram i datorn, druckigt T, läst tidningen och grubblat lite.


Nu ska jag göra mig iordning, kanske plugga lite om hjärnan vill vara med.
Återkommer senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback