2011-03-17 | 17:22:43

Vad jag inte visste.

Jag gick en promenad med hundarna, sen gick jag förbi jobbet och sa att jag inte skulle ta någon semester i sommar. Jag sa till mig själv att nu fick jag sluta vela, och det känns bra.
Sen kom jag hem, och hade faktiskt tänkt plugga. Men jag fick höra en intervju med en tjej som jag känner. Vi är inte kanske vänner på det sättet, men hon har lixom alltid funnits där under min uppväxt. Vi kommer från samma område, spelat i samma klubb, har många liknande intressen och vänner. Så våra vägar har korsats många gånger.
Jag fick ta del av något ur hennes inre. Något som jag aldrig kunnat ana. Denna glada, positiva person som jag så många gånger önskat att jag var mera lik. Hon som alltid varit så duktig på så mycket, alltid varit end rivande kraft.
En person som jag idag beundrar mer än någonsin.
Jag grät mig igenom intervjun och sen fanns det ingen ork till plugg.

Till dig, du vet vem du är.
DU är så stark, så vacker och så mkt modigare än jag någonsin kommer vara !!

Kommentarer
Camilla skrev:

<3

2011-03-18 | 16:09:16
URL: http://www.camillan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback