2011-05-28 | 10:24:06

Cermonidax.

Lite gråmulet idag, men inte kallt.
Cermoni i Lule som gäller idag. Vi ska bland annat gå upp och ta emot pris för bästa projektarbete.
Tur är att Molly anmält sig frivilligt till att hålla talet. Inte riktigt min grej det dära.
Känns bra också att pappa fick "ledigt" från att sitta farmorvakt. Hade inte varit samma sak utan honom.

Tanken var att vi skulle gå ut och äta ikväll, jag och mina föräldrar.
Men tyvärr är ju restarungutbudet i Pite inte det bästa, och det visas fotboll på Challange- lite för mkt stök och bök för en familjestund.
Valdino den enda vettiga, lite finare stället har ju tyvärr stängt.
Så vi får se hur det blir.

Nu måste jag börja göra mig i ordning.
Man kan inte göra en prinsessa från en groda, men det är ju ändå värt ett försök. ;).

Ha en underbar lördag alla !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Jag tror du kommer att locka till dig blickar om du köper den klänningen! =)

Vad kul att det blir party för dig också!Ska ni ut nåt eller är det bara en hemmafest?

Kram

2011-05-29 | 16:24:37
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback