2011-05-30 | 16:07:21

Dan före dopparedan......typ.

Kunde inte sova i natt, vaknade runt halv tre och var pigg som en mört. Somnade tillslut om, och då sov jag ju såklart fööööör länge.
Nåja har hunnit vara hyfsat effektiv idag ändå. Handlat, blivit kidnappad av pappa, skicka viktiga mejl, vara ute med pojkarna, dricka lite T och svettats.
Solen har lyst och värmt över Pite idag och det har varit riktigt härligt.
På prommisen med hundarna satte jag mig på en bänk i hamnen en stund.
Det var lugnt och stilla, glada hundar och jag kände mig riktigt harmoniskt för en liten stund.
Skönt.

Idag har jag dock lite samma känsla som man hade som barn dan före julafton.
Förväntasfull och lite pirrig.
I morgon är ju sista riktiga skoldagen. Onsdag ska vi bara umgås och äta tårta.
Det slog mig på cermonin i lördags att det faktiskt är slut snart. De flesta har packat ihop sina två år i lådor och dra hem. Det var lite sorligt.
Men det ryktas om att de ska bli ett tredje år på utbildningen, och då hoppas jag att så många som möjligt kommer upp igen.

Nu ska jag vila en liten stund, sen blir det full rulle igen !!
Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback