2011-05-02 | 10:42:26

En ny värld.

WTF ser just nu att det snöar ute !!
Så hade jag inte tänk starta mitt blogginlägg.
Blir inte alltid som man tänkt sig.

Hur som haver.
Usama bin Ladin har tydligen dödats av amerikansk militär.
När jag vaknade och fick höra nyheten så trodde jag att det var Obama som blivit mördad. Förmodligen för att jag tillbringade halva natten med att se en dokumentär om The Kennedys. ;).
Det är ju dock en ganska så stor nyhet för inte bara amerikanarna, utan för hela världen.
De har fått sin hämnd på mannen som sägs stå bakom 11 september.
Men hur många finns där inte där ute som nu kommer vilja hämnas hans död.
Kan tänka mig att det är ganska så mixade känslor hos det amerikanska folket idag.
Lycka, blandat med rädsla kanske.

Själv funderar jag varför man inte tog honom levande. Så man kunde ställa honom till svars för det han har gjort mot mänskligheten.
Men såklart, det vet jag ju inte om det var de som var deras hhuvudmål och att det slutade med att de var tvungen att skjuta.
Vad som än händer nu, så känner jag att idag vaknade jag upp till en ny värld.
På gott och ont.


Nu har det tack och lov slutat snöa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback