2011-05-23 | 08:47:45

För vi har tagit studenten......eller hur de nu var.

Snart dyker nog Jessica upp. Då ska vi gnugga våra hjärnceller och komma fram till en massa smarta saker.
Nu sitter jag och lyssnar på RIX, Blondinbella är där.
Intressant att lyssna på, flickan har ju SEX företag !!
Tänk om man iallafall hade en liten gnutta av den dära drivkraften.

Trött är jag verkligen, blev inga serier igår utan jag skrev tills jag såg i kors.
Hoppade i säng, men sov skrutt dåligt. Tror jag kommer sova bättre när arbetet är klart och inlämnat. Eller så kommer jag älta allt vi missat. ;).


Funderar på att köpa mig själv en liten examenspresent.
Har lite fått dille på klockor, tror det är Jockes förtjänst. Han har en drös fräna armbandsur.


Jag gillar dessa med testbilden, finns en del att välja på. Fyrkantig, rund, läderarmband, plastarmband.
Vi får se vad det blir.
En rolig sak.....jag och mamma var på stan i fredags och gick in i en smyckesbutik för att se om det fanns ngt fint att önska sig i födelsedags/morsdagspresent.
Då frågar den mkt snälla expediten om jag letade efter en STUDENTPRESENT !!
Och hon menade verkligen studenten, som att gå ut gymnasiet.
Vad är man då, typ 18, 19.......nice. ;).

Hoppas ni får en bra start på veckan !!
Kram !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

OJ!Det tar jag som en fetingkomplimang.Om hon nu ens var snygg vill säga,haha!



Nää,snattare!?Har ni mkt sånt?



Åhh,jag älskar den där klockan!Den är grymt snygg! =)

2011-05-23 | 21:06:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Smsa Låna skrev:

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 | 08:19:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback