2011-05-11 | 16:42:03

Lever.

Jag lever.
Överlevde resan hem också, fast det var lite hyper där i mitten.
De senaste dagarna har jag haft fullt upp.
Måndagen så var jag helt slut i kroppen. Över 70 000 steg hade vi tagit under helgen och det kändes i kropp och knopp.
Har jobbat med skolan mest hela tiden under denna veckan. Projektrapporter, föredrag, exjobb och mer därtill.
Igår och idag har Jessica och jag träffats för att sammanställa och summera resultatet av våran undersökning.
I morgon ska vi har redovisning av vårat projektarbete, inför klassen och alla ettor.
Nervöst minst sagt.
Så min stackars hjärncell är helt slutkörd.
Bara tre veckor kvar, sen är jag klar.

Så jag har lite fullt upp just nu.
Återkommer inom en snar framtid och då ska ni få en full rapport från Stockholm.
Tjiiiiiing !!

Kommentarer
Monica skrev:

Ja, visst var den läcker!! :D

Låter som du haft det toppenbra i storschtaan :)

2011-05-11 | 21:38:28
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback