2011-05-05 | 22:09:25

Lite damm är bra för hälsan.

Vem har sagt att damm är hälsofarligt ??
Jag städade jag nös, det small till och jag blev bättre i nacken.
Länge leve dammråttorna !!

Mamma och jag var en sväng på stan idag. Hittade hur mkt snyggt som helst, men med tanke på att jag ska till Stockholm i morgon så kändes det dumt att shoppa loss.
En jacka som jag varit sugen på sen jag såg den på en tjej häromdagen, men inte vetat vart den kom ifrån, hängde helt plötsligt på en galge 50% och allt !!
Den fick följa med hem.

Har städat lite här hemma, varit på en super härlig promenad med pojkarna. Solen sken och luften var klar. Själen och sinnet kändes lätt.
Packat till morgondagens resa, duschat, lyssnat lite på musik och nu glor jag lite på TV.
Ska upp halv fem imorgon så jag vet att jag borde hoppa i säng.
En sista promenad med pojkarna blir det då.

Denna fann jag på FB.
Jag tyckte den var lite söt.

Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.
Plötsligt frågar Nasse: "Puh, vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se, två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?"
Puh tänker en liten stund och svarar:
"Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta".

Go natt !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Haha,du är rolig du! =)

Hur blidde BUS:en?

Ha en trevlig helg!

2011-05-06 | 20:48:28
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback