2011-05-04 | 07:18:14

Nackspärr.

Vems idé var det att skapa muskler åt människan ??
Eller iallafall göra så att musklerna kan bli "arga".
Sitter här med en rejäl nackspärr.
Vaknade i morse av en knivskarp smärta.....härligt sätt att vakna på, prova det gärna. ;).
Värme, smärtstillande och en snygg scarf runt halsen senare har jag iallafall tagit mig upp ur sängen.
That´s pretty mutch it.
Sen att jag måste hålla huvudet i en väldigt lustigt ställning, tja det hör som till.

Inte riktigt hur ajg ahde planerat min onsdag.
Kände mig betydligt kryare igår, var ute på en två timmar lång hundpromenad och kände att "imorgon då är jag pigg igen". Mkt riktigt, jag är pigg från förkylningen men med en hållning som påminner som en sköldpaddas.

Inte mkt att göra åt saken. Dock värst för hundarna som just nu inte har så roligt. Ja får ju för skutt inte ens på mig kläder.
Så ser ni någon mystisk typ, konstigt klädd kanske fortfarande i pyjamas, framåtskjuten nacke och med två goldens......hälsa gärna. ;).

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Halsen känns mycket bättre idag,så det var nog inte halsfluss trots allt.Ser ändå för tääskig ut i halsen och det gör ont att svälja,men ändå bättre!=)



Hoppas din nackspärr går över,det är inte skönt!!En gång hade jag det när vi drejade på skolan...Inte att rekommendera ;)



Ha en skön kväll!

2011-05-04 | 19:47:53
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback