2011-05-04 | 20:40:21

Not spännande.

Hello, I´m vid liv.
Min nacke är fortfarande elak, kan inte alls vrida huvudet åt vänster.
Men hey hur nödvändigt är det egentligen. ;).

Har ändå tagit mig ut, det står överallt att motion är bra. Funderade på Zumba men insåg att det var en mkt dum idé.
Var en sväng på Coop, var ju tvungen att se om ÅK jobbade. Och köpte nalta linnement.
Promenaderna med pojkarna funkar, matte är inte så uppmärksam och har lite svårt att hänge med. Men det gör ingenting tycker killarna.
Har faktiskt tagit mig i kragen och fixat lite skola. Fick lätt panik när jag kollade min kalender och insåg att nästa vecka ska vi redovisa projektarbetet. Inlämningar hit och dit och såklart exjobbet.

Nu sitter jag här med insmord nacke och en kopp T.
Inser att det är ganska värdelöst att vara massör, man kan ju inte massera sig själv !!
Inte mkt matnyttigt i bloggen idag, jag ber så mkt om bursträsk !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback