2011-05-22 | 22:21:24

Skrik och Panik.

Jepp, min dator hatar mig.
Jag förstår inte varför, jag behandlar den med respekt.
Stänger av den varje kväll så den får vila. Ser att alltid ha den full med ström. Har inte tagit bort skyddsplasten på utsidan, trots att jag har haft den i över ett år. Jag brukar putsa den och jag tycker vi har en hel del roligt ihop.
Den håller helt klart inte med.

Har suttit igår och idag sen jag kom från jobbet och skrivit på ex-jobbet.
Kände ändå ikväll att tankarna kom igång lite och orden flödade på rätt bra. Lusläst en massa vetenskapliga artiklar och kopplat ihop dem med vårt arbete.
Sen ska jag spara och skicka över den till Jessica. För attkunna mejla iväg den så måste man stänga ner dokumentet man håller på med.
Sparar, gör en säkerhetskopia.
Försöker öppna kopian.
OCH SAMMA SKIT SOM I FREDAGS !!
Fel, fel, fel.
Hann iallafall göra två kopior till och de verkar då fungera.
Jag lovar att jag hade inte orkat börja om igen. Hade helt enkelt skitit i att ta examen då.

Har laddad upp med lite T och ska sitta här och jobba en stund till.
Kanske belönar jag mig med ett avsnitt av Grey´s eller ANTM innan jag hoppar i säng.

Sov gott !!



För er som inte känner igen de sm krabaterna så är det Skrik o Panik från filmen Herkules. De passar så bra in på hur jag var i fredags och höll på att bli idag. ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback