2011-11-26 | 06:38:53

Dan före tändaredagen.

Om man har öppnat bägge ögonen, räknas det som om man är vaken då ??

Jag julpyntade faktiskt en hel del igår, alla gardinerna kom upp, stakarna, stjärnorna, alla miljarders ljus och ljuslyktor och "mormors" ängel. Insåg dock att jag har förlite (!!) pynt, då stora fönstret i vardagsrummet saknar en ljuskälla iår, och inte kan jag komma ihåg vad som fanns där ifjol. Tillslut var jag dock så trött att jag nästan stod och grinade där vid strykbrädan.
I natt har jag drömt att jag hittade världens lyxigaste lägenhet i Munkis, helt sjukt stor och utrustad med typ allt. Det sista jag minns är att det kom fler och kollade på den och jag gick runt och försökte övertyga dem att inte ta den.

Jasi, jasi jobbet kallar.
Det är helt mörkt ute, och jag tror inte ens att tomten är vaken.


Såhär såg det visst ut till första advent i fjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback