2011-11-05 | 22:31:37

Febrig, men trevlig.

För lite mer än tolv timmar sedan lämnade jag mitt hem.
Nu är jag äntligen hemma igen och har placerat rumpan på samma stol som i morse.
Jag trodde att det skulle bli en lugn dag på jobbet, men folk handlade som aldrig förr. Alltid bra att vi har mkt kunder, men ibland är det skönt att bara få jobba i lugn och ro. Hann iallafall med att kolla igenom alla hyllor och att beställa okylda juicen.
Direkt när jag slutade rusade jag, eller ok jag tog mig hem, bytte om och begav mig mot Elins 20+-kalas.
Trevligt, mkt trevligt. Men som jag tidigare sagt kan min kära släkt vara ganska så högljud. Jag älskar dem och skulle inte byta ut någon utav dem, men jag önskar de kunde prata i normal samtalston någon enstaka gång iallafall.
Det bjöds på gott fika, de hade tom gjort mig en egen "smörgåstårta", hur gulligt var inte det ??!!
Vi surrade en stund, jag fick en goodiebag av Elin och jag hade gärna stannat en stund till. Om det inte vore för att jag skulle upp i morgon och känner mig helt kass i kroppen.

Innan jag åkte hem åkte jag dock förbi kyrkogården här i stan. Jag tycker det är så vackert under Allhelgona med alla tända ljus. I år var det många att tänka på.



Nu ska jag dricka en kopp te till, drack två hos Tommy och Elin. Och sen ska jag vara så tråkig att jag kryper i säng.
Man kan sammafatta min lördag som febrig, men mycket trevlig.

Hur sammanfattar ni eran ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback