2011-11-11 | 20:13:33

Helger.

Nu har jag tagit helg. Jobbade till kvart över fyra, handlade lite. När jag kom hem så hade jag tänkt städa, men orkade inte riktigt, men tänkte att jag gör det ändå. Vilken skön känsla när golven är grusfria och lägenheten luktar citron.
Bättre att få det bortgjort så att jag verkligen kan slappna av senare.
Har tänt ljus i hela lägenheten, sett ett avsnitt av Glee.

Min lediga helg är ganska så oplanerad och jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte.
För några helger sedan hade jag en riktig toppenhelg. Hade såklart tänkt blogga om det, men sen kom det en massa annat i mellan. Händer rätt ofta, att jag kommer på roliga saker som jag vill dela med mig av och sedan rinner allt ut i sanden.
Men nu kommer en snabb sammanfattning iallafall. Lördagen spenderades i Nodo i fint sällskap, Tommy, Elin och Ramus. Vi satt väl en tre-fyra timmar och bara surrade. Film och mys i soffan sen. Klev upp hyfsat tidigt på söndagen för att åka och kolla när Rasmus spelade innebandy. Hur kul som helst och jag kände hur mycket jag hade saknat "sporthalls-livet".






Tant Jenny var tvungen att ta med sig lite T så hon skulle överleva förmiddagen.

Vad jag gjorde resten av söndagen har jag glömt. Men jag vet att sinnet och kroppen var nöjd.
Så nu hoppas vi på en lika härlig helg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback