2011-11-11 | 07:41:44

Hello.

Jag har varit lite frånvarande här. Någon nära till mig har förlorat någon nära. Så jag har försökt finnas där för att trösta och kramas. Sen så har jag haft gode så ont i min kropp, en träning och jag förvandlas till Agda 102 år. Ja är så less, så less över inte att kunna "leva mitt liv". Men som jag tidigare sagt så vill jag inte att bloggen ska bli en klagomur, så därför har jag hållt mig från att gnälla här.

Nu är det iallafall fredag, och Jenny hon har ledig helg !!
Så om någon är sugen att hitta på något under lördagen, feel free to call me.....nä SMSa eftersom jag har telefonskräck. För alla nära och kära är upptagna. Buhu. ;).

Nä nu ska jag på jobbet, FULL FART MOT HELGEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback