2011-11-22 | 05:39:39

It´s to early.

Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att kliva upp den här tiden. Men jag är upp och ögonen är öppna iallafall.

Igår så hann jag faktiskt med en hel del på eftermiddagen. ytterligare en hundpromenad, fara runt som en tok och leta på alla affärer i stan efter Hälsans Köks Grytbitar. Fann dem ingenstans, orolig för att de har utgått. Funderar på att åka till Lule för att undersöka om de finns där senare idag.
Jag hann även med att baka lite till mina mejan-kollegor. Det finns en avdelning på jobbet, vi kan kan kalla dem för Spal, för de heter faktiskt så. De har alltid med sig ett ton fika, utan att överdriva. Så nu tyckte jag det var dags att någon annan på jobbet skulle få fika.
Jag provade på ett nytt recept, en lite pimpad sockerkaka. Nu är det bara hoppas på att den går hem hos mejeristerna.

Liten ska även till vet. idag, kolla örat och rumpan. Och så ska han vägas, ska bli lite spännande att se vad han väger nu. Har ju förskt deffa ner honom, och jag tycker att han känns i bättre form. Ögat kan ju dock luras.
Nu ska jag traska ut i mörkret och in i kylan på Coop.

Ha en skön tisdag !!


Jag var ju "tvungen" att tvinga nån att provsmaka, så man inte bjuder bästa kollegorna på ngt skit.
Sen lyckades jag även baka utan att drälla ner hela köket, bara en sån sak !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback