2011-11-04 | 09:42:00

Jobbar hela helgen.

Freitag.
Tiden verkligen rusar iväg. Inte ledig denna helg, så för mig känns det inte så speciellt med fredag faktiskt.
Ska jobba ett mespass senare idag. Blir bra eftersom febern återigen är på besök. Jag ar försökt förklara för svagkroppen att jag inte accepterar en förkylning igen, men som vanligt så struntar den i vad jag säger.

Nä jag är inte roligare än såhär idag.
Och angående filmen igår, så njae jag tyckte den vara ganska så platt. Några scener var roliga, men jag satt mest och tänkte på annat. Kan ju bero på mig också, min energi var ju likamed noll. Men nej jag gillade inte alls Bad Teacher.

Hoppas ni alla får en toppen fredag !!

Kommentarer
Petra skrev:

Jag jobbar också hela helgen. Så känns inget speciellt idag :P Ska du verkligen jobba med feber? Du borde krypa ner under filten med te!! :)

2011-11-04 | 10:16:28
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback