2011-11-08 | 17:48:11

Lookat me, or don´t.

Jag sa ju att jag inte skulle somna i soffan det första jag gjorde när jag slutade. Och det gjorde jag förvisso inte. Jag hann ut med hundarna och städa balkonen innan jag tog en PN på dryga två timmar. Men det var behövligt, och som hälsovägledare har jag lärt mig att man ska lyssna på kroppen. Och min kropp skrek efter sömn !!

Sen har jag faktiskt suttit och kollat på lite utbildningar inom Hälsa utomlands. Är ju som sugen på att grotta ner mig lite ytterligare. Eller så helt enkelt bara läsa engelska utomland, New York eller Los Angeles låter väl inte helt fel eller hur ??!!
Men det är många saker att tänka på, pengar, törs jag ens, och att lämna hundarna så länge. Men jag har beställt lite material så jag tänker inte varva upp innan jag har läst igenom allt.
Har precis tagit en dusch och försökt ta hand om mitt tagel till hår. Blir nog att åka ut till mor och far en sväng för att vara lite trevlig. Och så ska jag storhandla idag hade jag tänkt.





Kommentarer
Petra skrev:

Men hallå där! Varför sa du inte att det var du! :) Alla är ju inte som jag o lägger ut egopics konstant på bloggen. haha :) Och din mamma var ju kung! :) så otroligt härlig kvinna! Jag älskade henne från minut 1. Någon som inte nöjer sig med vad som helst. Man ska vara lite kräsen för att få det man vill ha! :) Vi ska nog hitta något åt henne nästa gång! Kram på dig

2011-11-09 | 11:58:32
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback