2011-11-09 | 13:57:25

Morgonstund ??!!

Jag som hade stora planer för min lediga dag. Åkte till Storheden och kanske köpa lite julklappar, gå en lång härlig promenad med vovvarna. Städa och fixa lite här hemma.
Men tji fick jag. Vaknade i morse att jag behhövde träffa porslinstanten. Klev upp och inser halvvägs dit, att hm jag är gode så yr. Jag hann lägga mig ner innan jag tippade. Sen började jag kallsvettas och mådde verkligen apap. Tog mig till soffan där jag lyckades somna. Lite senare kom pappa förbi med min telefon som jag hade glömt där igår. Jag kliver upp, hinner precis låsa upp dörren sen hamnar jag på toan. Vet inte hur jag ska linda in detta, så jag gör inget försök. Började kallsvettas igen och tomspydde. Älskade paapa tog ut hundarna åt mig och jag somnade igen på soffan.
Nu känner jag mig betydligt bättre, förutom den enorma träningsvärken som "plågar" min kropp. Jag sitter upprätt vid köksbordet och världen snurrar inte längre.

Fast nu vill jag ju göra något vettigt. Pappa kom inte bara med telefonen utan även med sandpapper. Mitt köksbord går i vitt och björk. Och eftersom kökets luckor även är i björk så gillade jag det ihop förr. Men nu vill jag ha ett vitt bord. Dock är det lackerat så jag ska se om jag kan sandpappra det och måla det. Det blir även ev. tapetsering nästa helg och målning av hela köket. Can´t wait !!

Nu måste jag klä på mig lite, håller på att frysa arslet av mig. Och jag har hört att ett arslet kan änd vara relativt bra att ha.


För en gångs skull är det inte min vackra hund jag vill visa. Men här ser ni både köksbordet och skåpluckorna mina. Samt lite annan skit.

Kommentarer
Monika skrev:

Följa varandra på bloglovin? :D

2011-11-09 | 15:02:43
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Emmy skrev:

Åh vilken härlig blogg du har! Hur mysig som helst. Jag dricker allt té :D Har lite svårt för det svarta dock :) Rött är godast ;)

2011-11-09 | 18:14:43
URL: http://emmylamm.blogspot.com
Jennie och Norah skrev:

Följa varandra på bloglovin!?

Haha skoja bah! ;)



Ja alltså, jag kör ingensomhelst GI =) Nu blidde det några potäter till eftersom purén inte var ett så pass bra tillbehör som jag trodde. Men tack för tipset, det är mkt man inte vet! =)



Och krya på dig!! Här har febran slagit till för Norah. Aldrig får man vara en frisk familj!

2011-11-09 | 19:25:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Emmeli och Mio skrev:

Du är en pärla Jenny!

Det roliga är att det är just dit han ska.. :)

Så nu får vi hålla tummarna, men vi tackar sååå för att du tog dig tid! Puss

2011-11-10 | 06:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback