2011-11-03 | 12:03:15

Not feeling ok.

I natt har jag sovit i över tio timmar, men vaknade inte utvilad för det.
Kroppen känns tung, halsen är full av gröt, näsan kliar och rinner.
Vad är detta nudå, jag var ju sjuk förra veckan det får räcka !!
Jag som i unga år hade ett super immunförsvar, var ju typ aldrig sjuk. Nu när jag blivit gammal och skröplig verkar det ha flyttat till en bättre kropp.

Jennie tar upp en intressant sak idag.
Åsikter.
Jag tycker det är bra när folk har en annan åsikt än vad man själv har, det är så disskutioner uppstår. Man kan även få en chans att se saker och ting från en annan synvinkel, kanske tom ändra på sin egen åsikt. Dock tycker jag inte om folk som inte respekterar att alla inte tycker som dem, eller folk som alltid måste vara tvärsöver bara för att.
Vad tycker ni, gå in på Jennies blogg och dela med er !!

Nä nu ska jag dricka en kopp T och försöka väcka kroppen lite. Jag hade ju en hel del planer för dagen.

Ello !!


Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Jag har också varit massor med sjuk på sistonde!

PDOL hade jag 40 graders feber, för 3 veckor sedan förkyld i 2 veckor i omgångar och nu återigen hög feber! Tilläggas ska att jag är ALDRIG sjuk och har inte varit sängliggandes sedan Norah föddes!! Börjar man bli gammal!? =)



Ja dessa åsikter!

Jag accepterar att folk tycker olika gentemot vad jag tycker. Sen är det samtidigt svårt att få ner det med ord i t.ex. en blogg = Lätt att bli missuppfattad. Men jag blir inte arg eller upprörd om någon tycker annorlunda motför vad jag tycker. Jag kan påpeka detta och tycker att personen i fråga har fel, men mer än så är det inte. Alla har ju rätt att tycka olika, så himla tråkigt det hade varit annars! =)

2011-11-03 | 13:19:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Jessica skrev:

Oj vad rolig din resa lät :) 8 veckor hade jag också velat vara. NY är ett ställe jag vill besöka. Nej, ska verkligen börja spara och dra igen :)

Och då ska jag absolut åka till WB, lät ju helt underbart där :)

Hoppas du får med dej nån på resan, tror inte det är så svårt, bara man har pengar så :)



Ha det bra!

2011-11-03 | 13:42:58
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback