2011-11-14 | 20:39:13

Samba.

Rooooompa !!

Igår var en lugn och tillslut lite tråkig dag. Den började med soffan och Nyhetsmorgon. Leila bakade cupcakes och jag somnade om. Lite Vinterstudion på det (äntligen har det börjat om, sportnörd, jepp, jepp) och sen tog jag med mig pojkarna på en promenad till Munksund för att gratta pappa. Det var riktigt härligt ute och benen gick av sig själv. Att gå ut dit brukar ta en 30 minuter om matte får bestämma, 90 minuter om hundarna får. Vi tog ett mellanting och var framme på ungefär 50 minuter. Pappa befann sig hos kusin så vi fick även säga hej till dem. Diesel stod och bevakade dörrarna tills Rasmus kom ut och kastade lite boll åt honom. Lycklig hund vill jag lova !!

Jobb stod på schemat idag, sen hem för att gå en rask promenad. Har börjat förbereda för målningen av köket, som jag hade tänkt skulle ske senare i veckan. Har även gnuggat skiten ut mig och köket så nu är det renare än ever. Inte så smart kanske med tanke på att jag snart ska stöka ner allt igen. Men denna härliga känsla av renhet makes me feel so good.
Jag har egentligen inte något riktigt sug efter att blogga. Tänkte mest bara säga att jag lever och så.
Hoppas ni alla har det bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback